Localitza la teva comanda
Si ja estàs registrat
Accedeix a la teva Zona d’usuari. A “Les meves comandes” trobaràs totes les dades de les teves comandes i la situació en què es troben.
Estat de la comanda:
- Pendent d’enviament: la comanda encara no ha sortit del magatzem.
- Pendent d’estoc: hem sol·licitat l’article i te l’enviarem els propers dies.
- Enviat: Ja hem lliurat la comanda a l’empresa de missatgeria.
- Rebut: La missatgeria ens comunica que ja has rebut la comanda.
Des d’aquest menú també pots consultar els detalls de la comanda i descarregar-te la factura. Tindràs la factura disponible des del moment en què lliurem la comanda a l’empresa de missatgeria.
Formes de lliurament:
Una vegada haguem lliurat la teva comanda a l’empresa de missatgeria, des de la teva Zona d’usuari pots fer-ne un seguiment des de la opció “Localitza la meva comanda”. Des d’aquí, podràs accedir a la pàgina web de l’empresa de missatgeria i, si ho desitges, modificar les condicions de lliurament.
Si no t’has registrat
Indica’ns el número de comanda i el correu electrònic. Et respondrem tan aviat com puguem en el nostre horari d’atenció al client (de 09.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00 de dilluns a dijous, i els divendres de 09.00 a 15.00).