Cistella de la compra

{{ item.full_title }} {{ item.description }}
-
{{ item.quantity }}
+
Gratuït
¡Regalo!
Bossa de tela
Bossa de tela + un exemplar de Catarsi Magazin
Bossa de tela, un exemplar de Catarsi Magazin + un producte de Literal
0€
Subtotal
Cupó de descompte {{ cart.coupon_name }} x
{{ cart.coupon_message }}
Enviament exprés Enviament normal
Si arribes a 30€ tindràs la missatgeria gratuïta. Si no, pots tenir-la per 3€ o escollir l’enviament de 3 a 15 dies laborables, gratis per qualsevol import.
Total
Carro de la compra vacío Actualment no tens cap producte a la cistella de la compra. Anar a la llibreria.

Pagaments

Puc tenir factura de la comanda?

Sí, i tant. De fet, t’arriba adjunta al realitzar la comanda.

Puc anul·lar una comanda?

Sí, sempre que es compleixin els termes indicats aquí.

Puc retornar un producte o comanda?

Sí, sempre que es compleixin els termes indicats aquí.

Enviaments

Quant temps trigaré a rebre la comanda?

Si has escollit la modalitat d’enviament gratuïta a través de Correos les comandes tenen un temps d’entrega de 3 a 10 dies laborables. Si has escollit la opció de missatgeria l’entrega és de 24 a 72h.

Puc enviar una comanda a una altra persona?

Sí, i tant. En omplir el formulari de comanda, posa les teves dades a "dades de facturació" (t'arribarà a tu la factura) i els de la persona que ha de rebre la comanda en "dades d'enviament". En el moment d'enviar la comanda ho comunicarem a l'adreça de correu electrònic de les dades de facturació.

Què passa si no estic a l'adreça indicada?

Si l’enviament és a través de Correos i no hi cap a la bústia, et deixaran un volant perquè passis per la seva oficina a recollir-ho.

Si l’enviament és per missatgeria et contactaran per telèfon per concertar una nova entrega. Si no t’hi troben provaran d’entregar-t’ho de nou. En aquest cas, si et trobes amb alguna incidència pots trucar-nos a nosaltres o a directament a l’agència de Tipsa més propera al teu domicili i preguntar per un paquet de L’Agulla Daurada / Cultura21 al teu nom.

Què faig si no rebo la comanda?

Si no reps la comanda posa’t en contacte amb nosaltres i gestionarem la incidència el més aviat possible. Abans de fer-ho, però, et demanem que revisis dues qüestions bàsiques que ens podran ajudar:

  • Primer, assegurar que s’ha esgotat el temps d’entrega (Missatgeria 72h laborables / Correos 10 dies laborables).
  • Per altra banda, al correu electrònic de confirmació de la comanda, assegura’t que l’adreça que ens vas donar és correcta i està completa, és un error molt.

Un cop revisat això, posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a “Incidències”.

Quines són les despeses d'enviament?

Enviament estàndard:

  • Gratuït
  • A través de Correos
  • Termini d'entrega: de 3 a 10 dies laborables

Enviament urgent:

  • 4€ per a comandes inferiors a 45€
  • Gratuït per a comandes superiors a 45€
  • A través d’una empresa de Missatgeria
  • Termini d’entrega: De 24 a 72h (excepte illes balears i fora de l’estat espanyol).

En el procés de compra, el web t’anirà informant de les despeses d'enviament de la comanda i podràs escollir la que prefereixis.

Si visc a les illes o fora de l’estat espanyol quines opcions d’enviament tinc?

També oferim enviament internacional als països d’Europa per un cost extra de 5€. Pel que fa a les illes, no hi ha opció d’enviament urgent, només enviament estàndard via Correos.

Pàgina web i Registre

Estic registrat, però no puc entrar a la meva zona d'usuari

És possible que estiguis introduint malament la contrasenya o el correu electrònic. Podem facilitar-te la contrasenya de nou introduint l'adreça de coreu amb la que es va fer el registre i fent clic a “Recupera la contrasenya”.